Založ si blog

Kolaps v Prešovskej nemocnici? ! ? . . . alebo tlačovka oničom. . . !

Dnes vystúpili v jednej nemenovanej televízii pán minister zdravotníctva, riaditeľ prešovskej nemocnice, riaditeľ univerzitnej nemocnice LP v KE, riaditeľke detskej fakultnej nemocnice a pán Raši ako predseda výboru pre zdravotníctvo. Ak som sa pomýlil v popise funkcii ospravedlňujem sa je to pre mňa nepodstatné, ale čo by ma ako občana zaujímalo je…

Odvolávali sa na politické pozadie celej akcie prečo podali sestry výpovede. Následne spomínali sumu 55 mil. Eur. Hovorili o právnej pomoci ak sestry stiahnu výpovede, ale nič z čoho by si obyčajný človek mohol spraviť obraz čo sa to v tom našom zdravotníctve deje. Prečo nedostal priestor na otázku aj človek ktorí sa predstavil ako zdravotník vo výpovednej lehote? Bolo mu síce sľúbené, ale nejako sa na neho nedostalo? Prečo asi?

Mňa konkrétne by zaujímalo – sú na tom tie zdravotné sestry až tak zle? Prečo nezverejníte ich platy? Nie priemerné platy sestier na slovensku, ale povedzme priemerné platy sestier ktoré sú vo výpovednej lehote. Nezastávam sa ani jednej zo strán, ale takýto údaj mi tu fakt chýba!!! Práca sestier je namáhavá a veľa ľudí by ju nedokázalo robiť avšak na druhej strane ak majú sestry na výplatných páskach viac ako 1000 Eur bez príplatkov a nadčasov, tak o čom sa ideme baviť?

Priemerný pracujúci Slovák je rád ak má na výplatnej páske 700 Eur v brutto. Preto by som týmto rád vyzval obe strany zverejnite príjmy ak sa nehambíte!!! Ste platení z našich daní!!!

Je pred voľbami a tak by som rád apeloval na našich politikov ktorí teraz sľúbia všetko…zverejnite príjmy štátnych zamestnancov!!! (úradníkov, vojakov, policajtov, zdravotných sestier, učiteľov…) nech sa už konečne pracujúci dozvedia aké majú príjmy keď sú platení z ich daní!!!

Úrad práce sociálnych vecí a rodiny – najväčší zamestnávateľ na Slovensku. ..

15.01.2016

Dnes som sa vybral na UPSVaR u nás v meste. Potreboval som si zistiť pár vecí, nakoľko v pondelok nastupujem do novej práce :o) Ochota zamestnancov úradu bola pod bodom mrazu, čo ma však neprekvapilo, skôr ma prekvapili niektoré veci ktoré som fakt nečakal. AD1: Na každom pracovisku UPSVaR má byť miestnosť s počítačom a tlačiarňou, kde si nezamestnaný môže vytlačiť [...]

Dôchodok po 35 odpracovaných rokoch? !

14.01.2016

Dnes by som sa rád zaoberal témou dôchodok a dôchodkový systém… Najprv jeden pravdivý životný príbeh…Jedna moja známa mi ho vyrozprávala – má ukončené úplne stredoškolské vzdelanie a pracovala vždy ako účtovníčka – celých 35 rokov. S manželom vychovala 3 deti. Dcéra skončila vysokú školu v Košiciach, syn univerzitu v Žiline a druhy syn [...]

Učitelia vyhlásili štrajkovú pohotovosť? ! ? a čo ostatní?

12.01.2016

Dnes som sa pri pozeraní TV, poriadne nazlostil. Učitelia vyhlásili štrajkovú pohotovosť, na čo reagoval minister školstva ja predseda NR SR. Hovorili o čisto politickom ťahu pred voľbami, manipulovaní s učiteľmi a nepedagogickými zamestnancami… Verejnosť však nevie, aký názor ma zaujať. Nakoľko doma nemám nikoho kto by pracoval v školstve a neutrálny názor je [...]

farmári, poľsko, traktory

Poľskí poľnohospodári nepúšťajú kamióny cez hraničné priechody s Ukrajinou

18.04.2024 21:37

Naďalej tak protestujú proti prílevu lacného obilia z Ukrajiny.

keňa, vojaci

V Keni zahynulo pri páde vojenského vrtuľníka desať ľudí, vrátane veliteľa armády

18.04.2024 20:56

Vrtuľník havaroval krátko po štarte a potom začal horieť.

turecko, zemetrasenie, tokat

Stred Turecka zasiahlo zemetrasenie. Poškodilo niekoľko budov

18.04.2024 20:03

Zatiaľ nie sú správy o úmrtiach alebo vážne zranených.

chrípka. pacient, lekár, prehliadka

V Bratislavskom kraji sa počas tohto roka vyskytol čierny kašeľ v 50 prípadoch

18.04.2024 19:25

Najvyššia vekovo-špecifická chorobnosť bola zistená vo vekovej skupine 15- až 19-ročných osôb.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 4
Celková čítanosť: 23388x
Priemerná čítanosť článkov: 5847x

Autor blogu

Kategórie

Archív