Založ si blog

Učitelia vyhlásili štrajkovú pohotovosť? ! ? a čo ostatní?

Dnes som sa pri pozeraní TV, poriadne nazlostil. Učitelia vyhlásili štrajkovú pohotovosť, na čo reagoval minister školstva ja predseda NR SR. Hovorili o čisto politickom ťahu pred voľbami, manipulovaní s učiteľmi a nepedagogickými zamestnancami…

Verejnosť však nevie, aký názor ma zaujať. Nakoľko doma nemám nikoho kto by pracoval v školstve a neutrálny názor je podľa mňa žiadny názor, rád by som sa opýtal oboch strán nech už konečne použijú aj argumenty o ktoré sa môže obyčajný pracujúci človek oprieť. Nezaujíma ma priemerná mzda učiteľov na slovensku – alebo zaujíma ale konkrétne.

Koľko zarobí začínajúci učiteľ? Koľko zarobí učiteľ s 10 ročnou praxou? Koľko zarobí učiteľ s 20 ročnou praxou? Koľko zarobí učiteľ s 30 ročnou praxou? Prečo o tom učitelia nehovoria? Prečo o tom nepovie nič pán minister? Ak zarábajú málo treba im pridať, ale ak mi niekto povie že učiteľ s 10 ročnou praxou má viac ako 1000 Eur, tak potom o čom to je? Prečo sa o tom mlčí? Sú platení z našich daní tak to zverejnite!!!

Pracujúci ľudia sú právom rozhorčení nakoľko informácie chýbajú, hovoria že učitelia sa až tak zle nemajú. Skrátený pracovný čas, voľno počas prázdnin, sviatkov cez víkendy a na slovenské pomery vcelku dobre finančné ohodnotenie!!!

Nejeden VŠ pracovník pracujúci v súkromnej sfére by sa s vami rád vymenil, keďže tam sa pracuje niekedy za oveľa nižšiu mzdu, cez víkendy, piatky – sviatky.

VYZÝVAM PRETO OBIDVE STRANY NECH ZVEREJNIA SVOJE PRÍJMY!!! Ľudia by sa veľmi radi dozvedeli, kto sa má až tak zle a či je to naozaj tak ako sa to prezentuje!!!

Alebo si myslíte, že len politici, učitelia, zdravotníci, úradníci, vojaci, policajti majú právo na vysoké platy a štrajky?… a my ostatní máme držať len hubu a krok aj keď ste platní z našich dani???

Aj my môžeme začať štrajkovať, ale taký štrajk sa nazýva GENERÁLNY!!!

 

Úrad práce sociálnych vecí a rodiny – najväčší zamestnávateľ na Slovensku. ..

15.01.2016

Dnes som sa vybral na UPSVaR u nás v meste. Potreboval som si zistiť pár vecí, nakoľko v pondelok nastupujem do novej práce :o) Ochota zamestnancov úradu bola pod bodom mrazu, čo ma však neprekvapilo, skôr ma prekvapili niektoré veci ktoré som fakt nečakal. AD1: Na každom pracovisku UPSVaR má byť miestnosť s počítačom a tlačiarňou, kde si nezamestnaný môže vytlačiť [...]

Dôchodok po 35 odpracovaných rokoch? !

14.01.2016

Dnes by som sa rád zaoberal témou dôchodok a dôchodkový systém… Najprv jeden pravdivý životný príbeh…Jedna moja známa mi ho vyrozprávala – má ukončené úplne stredoškolské vzdelanie a pracovala vždy ako účtovníčka – celých 35 rokov. S manželom vychovala 3 deti. Dcéra skončila vysokú školu v Košiciach, syn univerzitu v Žiline a druhy syn [...]

Kolaps v Prešovskej nemocnici? ! ? . . . alebo tlačovka oničom. . . !

12.01.2016

Dnes vystúpili v jednej nemenovanej televízii pán minister zdravotníctva, riaditeľ prešovskej nemocnice, riaditeľ univerzitnej nemocnice LP v KE, riaditeľke detskej fakultnej nemocnice a pán Raši ako predseda výboru pre zdravotníctvo. Ak som sa pomýlil v popise funkcii ospravedlňujem sa je to pre mňa nepodstatné, ale čo by ma ako občana zaujímalo je… Odvolávali sa na [...]

pellegrini, korčok

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Izrael / Tunel / Hamas /

Zástupca šéfa ozbrojeného krídla Hamasu je podľa USA po smrti

18.03.2024 23:29

Biely dom potvrdil smrť tretieho muža Hamasu Marwána Ísu.

pellegrini

Pellegrini o prezidentskej kampani: Očakáva od Matoviča podpásový útok?

18.03.2024 22:54

A ako vníma, že nedostal podporu od koaličného partnera SNS?

korčok

Korčok hodnotí kampaň. Ako chce mobilizovať voličov?

18.03.2024 22:44

Prezidentský kandidát jasne pomenoval, čo mu v kampani najviac prekážalo.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 4
Celková čítanosť: 23108x
Priemerná čítanosť článkov: 5777x

Autor blogu

Kategórie

Archív